Sklep internetowy PrestaShop wycena

Szybka wycena sklepu internetowego PrestaShop

Sklep internetowy WordPress WooCommerce wycena

Szybka wycena sklepu internetowego WordPress WooCommerce

Kampanie

Google AdWords
Kampanie reklamowe AdWords
Triangle

Daj się zauważyć swoim Klientom

Kampanie AdWords to działanie reklamowe w środowisku wyszukiwarki Google. Ich celem jest kierowanie reklam właśnie w obrębie Google. Jest to najskuteczniejsza forma promocji, gdyż to właśnie Google jest pierwszym miejscem wyszukiwania informacji przez ponad 80% Internautów. Przez stosowanie określonych słów kluczowych reklama dopasowuje się do pożądanej przez nas grupy docelowej przez co trafia do odpowiednio wyselekcjonowanych odbiorców. Sama rentowność reklamy jest uzależniona między innymi od optymalnej konfiguracji kampanii oraz jakości wykonania strony internetowej/sklepu internetowego. Odpowiednie jej ustawienie może przysporzyć Twojej firmie wielu wartościowych Klientów.

Darmowa wycena
Website

Czego być może nie wiedziałeś o Google Ads

Indywidualna szata graficzna

Natychmiastowe wyniki

Pierwszych Klientów z Kampanii Google Ads możesz uzyskać w pierwszym dniu od uruchomienia kampanii.

Szybki czas realizacji

Możesz zacząć od dowolnego budżetu

Sam decydujesz jaki budżet chcesz przeznaczyć na AdWords.

Zaplecze przyjazne użytkownikowi

Pełna przejrzystość

Możliwość określenia efektywności kampanii dzięki opcji mierzenia jej konwersji.

UX/UI

Ty decydujesz. Uruchamiaj i zmieniaj

To Ty decydujesz o losie swojej firmy. Kampania Google Ads jest pierwszym krokiem do zwiększenia wyników sprzedaży.

Rodzaje kampanii Google Ads

Kampania Google Ads to jedna z najefektywniejszych a zarazem najszybciej działających kampanii jakie możesz zafundować swojemu biznesowi. To jaki rodzaj kampanii wybierzesz powinno być oparte o Twoje cele marketingowe. To właśnie typ kampanii określa gdzie potencjalni Klienci będą mogli zobaczyć Twoją reklamę. Do typów kampanii należą:

Darmowa wycena
  • Kampania w sieci wyszukiwania – reklama wyświetlać się będzie obok wyników wyszukiwania dla hasła powiązanego ze słowami kluczowymi
  • Kampania w sieci reklamowej – możliwość dotarcia do Klientów, którzy przeglądają inne witryny lub remarketing, aby ponownie przyciągnąć uwagę osób, które wcześniej odwiedziły Twoją witrynę
  • Kampania produktowa – reklama pojawia się w wynikach wyszukiwania oraz w zakładce „Zakupy”. To głównie graficzne ujęcie prezentowanego produktu wraz z nazwą sprzedawcy oraz ceną
  • Kampania video – pozwalają wyświetlać reklamy video podczas transmisji YouTube oraz w sieci reklamowej Google
  • Kampania promująca aplikacje – ułatwia reklamowanie w usługach takich jak Google Play, Google Discover czy w samej wyszukiwarce Google